tiistai 20. elokuuta 2013

Ihka aidot villasukat


Rakastan villasukkia.
Minulla on lähes aina villasukat jalassa. Turvalliset ja lämmittävät villasukat.
Aina kotona... ja kylässä... ja matkoilla maailmalla.

Aiemmin en osannut arvostaa villasukkia. Aikuisiällä huomasin, että ihka oikeat villasukathan voivat olla katoava luonnonvara! Tai hyvänen aika ainakin niiden tekijät! Minun sukkani olivat olleet aina tätini ja anoppini kutomia. Enhän minä osaisi. Eihän minun sukupolvellani ole mitään aikaa sukkia kutoa!

Reilut kaksi vuotta myöhemmin.
Perheelläni, ystävilläni ja sukulaisillani on jalassaan (niitä ihka aitoja) ajatuksella ja lämmöllä kudottuja villasukkia. Minun tekemiäni.

Kiitos tästä kuuluu ystävälleni Lauralle, jonka kutomis innosta silmukkaralli tarttui minuun ja hän ystävällisesti opasti minua kädestä pitäen - miten villasukka kudotaan.

Tehkää siis ne ensimmäiset vinkuraiset ja epämuodostuneet sukkanne!
Lupaan - seuraavat ovat jo käyttökelpoiset :)

Virve.

Pst. Tästä alkaa Villasukat matkalaukussa blogi. Kotoisasti.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti, kiitos -
Olen iloinen kaikista kommenteistanne !